hej alla familjer och bekanta

Som sagt sa ar vi pa kho pangan dar det inte hander speciellt mycket, darefter bloggandet.
Vi sover ater och tittar pa film pa kvallarna, ronja forsoker ta at sig nagon solstrale om dagen.

Tattueringarna lanker som dom ska och nu ar det inte langt kvar tills iaf min ar helt lakt, ronjas ar redan fardiglakt.
Borjar bli riktigt snygga nu. Ska bli skont att kunna sola och bada igen.

Dagen innan vi akte till kho pangan ville Add ga ut och ta nan chang och spela lite biljard innan vi drog, tyckte vi var en bra ide :) nar vi gick langs gatan sa borjade ronja veva med armarna och springa fram mot nagon som senare visade sig vara Eljans han som ronja trodde hade hus i phuket. Addborjade bli lite trott och avvek ganska tidigt,vid ett kanske :)
Men vi tankte fortsatta ett litet tag till iaf,det vart shotts och redbull/vodka med eljans och han som vi inte vet namnet pa. Men ronjas pappa har tydligen spelat fotboll med honom och tranat martina. Efter ett tag gick vi vidare fran det forsta stallet till ett annat dar eljans kande nagon, dar vart det ytterligare nagon redbull, mittemot var det ett stalle som Ronja hade kollat in dar det var en massa halv nakna tjejer som dansade runt stanger, dit ville hon absolut in medans vi killar stod och absolut inte kande for nagra halv nakna brudar i nyllet....
Sa vi gick val in till slut... och det vart lyckat. Man fick kopa pingis bollar som man skulle lagga innan for tjejernas trosor eljans kopte en handfull med bollar, ronja var forst ut tvingad av eljans sen gick vi laget runt, helt fel var det val inte till slut;)
Efter det stallet avvek eljans och mannen vi inte kommer ihag hans namn pa, dom skulle hem.
Och Ronja full som en kastrull som hon var skulle ju dansa som vanligt och jag hade ingen lust att sta och trampa takt till techno... Sa ronja slog folje med nagra tjejer mitt emot varat rum. Och jag skulle igentligen hem och sova men hade fan ingen lust med det sa jag gick ut och dansa sjalv, haha:) Det blev en riktigt rolig kvall till slut. Pa nagot satt lyckades vi nastan komma hem samtidigt;) da var kl 6 pa morgonen, efter lite snick snack pa trappan kom vi overens om att ga till donken dar inte mycket blev uppatet. Ronja slocknade direkt efter maten och jag tyckte att det inte var nagon ide att forsoka sova for vi skulle checka ut nagon timme efter sa jag holl mig vaken.

Bilder blir det lite daligt med just nu for vi har aldrig kameran med oss och for den delen gor vi ingenting pa dagarna. Men nagra ska vi nog kunna fa fram.

Jag borjar fa hemlangtan, har inte bestamt mig annu om jag blir kvar eller om jag aker hem tidigare vi far se.. Kanske andrar mig nar det borjar handa grejer pa dagarna...


Det har var inne pa Dreamgirls, halvnakendansstallet:)


Filmtittande


Lite solande...


Utsikten fran varan pool..och Ronjas ank fot i hornet..

Hejhej

Kommentarer
Postat av: farmor & farfar

Skönt att höra ifrån er.Började nästan bli orolig om det hänt något.

Förstår att det kan börja bli tradigt med sol och värme hela tiden!!!!!!

Det sköönt med en riiiktig viiiiiiinter.

Men ni får ha det så kul!

kramar farmor o farfar

2010-01-10 @ 17:25:52
URL: http://www,thaibackpackers.blogg.se/
Postat av: Emilia

åå jag ær så avundsjuk, sitter hær på hotellet och læser. Och det ær sviin kallt! Fan va bra tatueringarna blev :) saknar er!

2010-01-11 @ 05:30:27
Postat av: Mammis

varför ingen närbild på Eriks tatuering??? nej och när det är närbild då har du Tshirt på dig?

2010-01-11 @ 17:28:48
Postat av: Mathias och Marie

Hallå vad gör ni? är lite dåligt med uppdateringen tycker vi. Här är nästan sommarvärme nu, endast -2 idag :)Ni ser ut att ha det skönt iaf och Erik åk inte hem, du kommer ångra dig.

Ha det bra och njuut av värmen. Kram

2010-01-16 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0