Daligt med kommentarer, slutbloggat snart....

Dunk dunk dunk dunk dunk dunk.....
det ar de enda man hor pa kvallarna och tidiga mornar.
Vi ar alltsa pa kho samui just nu.. vadret ar inte det basta, regnat varje dag sen vi kom. Nu ar da regnskuren over efter mindre an en timme men anda:)
Har inte legat pa stranden sedan khaolak och kommer inte heller att gora det under dom 2-3 veckor framover da vi an en gang har tattuerat oss:) ronjas ar klar men min ar inte klar an pa langa vagar! Jag har farglaggning och lite skuggning kvar. Nu kommer folk sakert bli forbannade bara for att man gor en tattuering har men dom ar fan mer nogrann har an hemma med hygien och dom har ALLTID steriliserade nalar!
Ronja ar jakligt nojd med sin, den har inte kunnat blivit battre!
Han som tattuerar oss jobbar aven i Sverige under lagsasongen i thailand. Han haller da till i goteborg, skit trevliga, dom har bjudit oss pa mat i 2 dagar nu, vatten och dricka oxa. JAVLIGT TREVLIGA! Han sa att om vi fick ihop minst 10 personer hemma som ville gora tattuering sa skulle han komma upp till dalarna!:)
Han ar verkligen att rekomendera! Bara att han kunde gora en kurbits malning sager val allt!?
Sa nu blir vi kvar har till den 7 januari sa jag blir klar med min.

Ronja har lite angest for att hon inte far sola pa 2 veckor men ska man vara fin far man lida pin, inte sant?!
Min tattuering har jag velat gora lange nu sa det ar inget forhastat jag har kommit pa!


Work in progress...


Add tattueraren och vi..


Ronjas kurbits!

Pa aterseende....

Kommentarer
Postat av: Bettan o pappa

Neej ni ,det är viktigt för oss nära o kära att vi kan följa er under er resa så var snälla o fortsätt blogga !

Snygga tatueringar ni skaffat,men satans vad det måste kännas ! Jag är fegis och har inte ens vågat ta hål i öronen!!!!Synd på vädret för er,men kanske tur ändå nu då, efter omstädigheterna !Här håller sej temperaturen runt -8 -10 grader så inge solande

här inte !Farsan bättre idag , skönt det !

Sköt om er nu o ha fortsatt kul på er resa !

Kramar i massor till er båda !

2010-01-04 @ 11:03:22
Postat av: Å-B

Jättesnygg tatuering Ronja .Var planerar ni att åka nu?

2010-01-04 @ 11:05:08
Postat av: fredd o danne

men vi döööööööööööööööööörrrr här hemma!!! va fan ni kommer ju hem som två klotterplank :) hehe NEJ sluta inte blogga..vi följer er! puss

2010-01-04 @ 13:09:20
Postat av: Therese

Shit Ronja, vilken snygg tatuering!! Hoppas ni har det bra och njuter så länge ni kan,,Det är svinigt kallt här hemma,,,ingen öl, bara massa snö och kyla :( Massa kramar Therese

2010-01-04 @ 13:30:09
Postat av: Mammis

Va kul att prata och se er via webben. Ja klart att vi får ihop 10 stycken för en tatuering. Fredd o Jessi ska väl ha en också eller hur? Nu syns det att du är en dalkulla ivarjefall fint!

2010-01-04 @ 20:36:29
Postat av: Jessi

Härligt att ni har det bra!

Nej du sivan jag blir inget "klotterplank" som Fredd säger=) No tottooos for me..

2010-01-07 @ 15:15:03
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: Marit

Ååå sån snygg tatuering Ronja :) Super snygg!! Är inte ett dugg avis på er inte alls.. sucka



Kram kram

2010-01-07 @ 20:00:10
URL: http://maartha.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ååå vilken snygg tatuering Ronja. Jag går oxå och drömmer om en kurbits på samma ställe :-) Kramar

2010-01-27 @ 06:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0