Halla dar hemma i snon!

Det har val inte hant sa mycket mer sen sist vi skrev, vi sover till kl 9 ater frukost direkt for bada ar svin hungriga efter frukosten vilar vi lite for Ronja mar illa efter det hoppar vi i badkladerna och gar ner till stranden for att vid det laget ar vi sa javla svettiga att vi maste svalka oss. Desvarre blir det fan bara varmare och varmare bade i luften och i vattnet sa sa javla svalkande ar det inte langre!
Varje dag ar den samma forutom att vi kanske ater olika matratter men vi verkar trivas ganska bra med det for ingen utav oss klagar forutom jag da efter nagon timme i solen, jag far ju krupp nar det ar sa javla varmt! Jag kan inte ligga still i 5 minuter! Det kanns som att allt flask ar genomstekt!

Har kommer lite bilder for den som ar intresserad!


Apan plockar kokosnotter


Matte och Husse


The beast and the ATV


Laylow funkar som hangmatta


Nangyang island


Same same


Utanfor bungalowen


Sumobrottarn i vattnet

Kommentarer
Postat av: Mammis

Men guuuuuuud va härliga kort, ser så skönt ut! Men nu har ni blivit bruna! Erik du ser inte alls ut som en sumo! jättefin ju. En sån där fyrhjuling vill jag ha hema att åka till jobbet på. Kramelikram på er.

2010-02-05 @ 14:07:48
Postat av: fredd o dannefan

hahahahaha erik för fan.. du är ju sjuk.. hehe snart är ni hemma!!!!!!!!!!!

2010-02-05 @ 23:58:45
Postat av: Mammis

Ronja vad gör du med handen där du sitter på trottoarkanten vad betyder det? håller med fredd o dannefan att snart är ni hemma!

2010-02-06 @ 18:12:34
Postat av: farmor & farfar

Hej hej!

Varmt ser ni ut att ha.Tur ni skall vara kvar ett tag för annars blir det en chock när ni kommer hem till all snö och kyla.Kul att se apan!

Mysa på nu!

Kramar farmor&farfar

2010-02-07 @ 10:00:37
URL: http://www,thaibackpackers.blogg.se/
Postat av: ronja

Haha har jag inte tankt pa :)ingen aning peace out kanske ;)

2010-02-07 @ 10:39:59
Postat av: Bettan o pappa

Jätte fina kort !Synd med all hetta,men säkert hellre det än som här hemma...KALLT ,ISTAPPAR så man riskerar hål i huvet när man går ut och bara

snöskottning så ryggen går snart av !Njut ni så länge er semester varar!Kommer fyrhjulingen med hem eller...???? Kram från oss till er !

2010-02-07 @ 22:08:09
Postat av: Mammis

Jaha och nu har jag tittat på dessa kort ett tag! Nu vill jag ha nya tack!

2010-02-10 @ 08:32:54
Postat av: Bettan

Hmmmm...hänt något nytt eller ???

2010-02-20 @ 22:06:12
Postat av: Mammis

???????????? Hallåååååå!

2010-02-25 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0