Tatuerade och lite smabranda smalben...

Jo visst har vi tattuerat oss.erik gjorde en bambootatuering och jag en vanlig!
Mamma du behover inte vara radd,man kan bada med eriks och sola med den direkt,dessvarre inte med min men de ar ganska latt att inte ha insidan av handleden i solen!!
Idag har vi bara degat vi poolen,dessvarre har val jag brant mina smalben...erik tyckte inte att jag skulle smorja dem eftersom jag inte fatt nan farg alls dar,inte ens igar nar vi akte moppe runt halva on utan att branna mig...men se dar jag gick han bet!!!!

Tillbaka till tatueringen,fy i helvete vad ont det gjorde,san smarta, jag som skulle gora en i svanken/ryggen,BIG NO NO!!! Maste forberedas bade mentalt och psykiskt,kan man gora nakros vid tatuering?
Erik tyckte inte att de gjorde sa fruktansvart ont,mer an att det kandes...sakert, sa macho han ska vara :)

Imorgon bitti aker vi som sagt till koh lipe....

Erik pratade nanting om skype oxa,han sa att vi kunde snacka med varann via det fred a danne? Gratis! :)

Snart ar det jul,och ingen sno har kommit :) till oss....

Foressten jag och erik tankte pa er pa luciamorgonen(fred och danne),hoppas ni hade de myysigt och att inte du sov over nu utan mig fred?

Imorgon ar det den 18 och bara nagra dagar kvar till julafton....

Hur gar det med varan lagenhet?mar missarna bra?

hahha vi sitter har och skrattar at killen vi lanar internet av,han tjoar pa varje som gar forbi men aldrig stannar nagon...hhhaha hallaaa welcome  sager han!! han ler hela tiden,smaskrattar lite for sig sjalv och pratar jamt i telefonen....jaja vi tycker det ar kul iaf,vi garvar standigt at hans forsok och han skrattar tillbaka och sager dfe fa ord han kan pa svenska :)

Nej nu ska vi fa lite krubb i magen tror jag,om jag kan behalla det :)
Erik sager att han ska kopa en chang lr tva :) ovanligt.... :)

puss pa er allihopa


Kommentarer
Postat av: Mammis

Missarna mår fin fint.Idag hörde jag att lägenheten skulle storstädas det hade blivit lite kattfotsavtryck på parketten.Tom säger att dom sover med han hela tiden + att han sagt Åsa gå dit och heja på dom en stund om dagen ja oj oj dom har det nog bra!Ja Ronja kanske bäst att göra den stora tatu i Borlänge. Kram Älskar er!

2009-12-17 @ 15:07:38
Postat av: syster (L)

så fint , tycker att du kan skriva in Lisen nån stans thihti :-)

men saknar dig otroligt mycket köp mycket kläder till mig och ha det bra !

ring saknar din röst !

2009-12-17 @ 19:52:09
Postat av: Å-B

Åh koh lipe var vi förra gången vi var där jättefint men ganska skräpigt på ön hoppas dom har löst det problemet nu när ön har blivit mer känd, vi åkte även ännu längre ner till Lankawi i Malaysia .Vi planerar åka dit igen nu när jag får mina två systrar med familjer med.Hej så länge vi hörs

2009-12-17 @ 22:09:16
Postat av: ffredd o danne

ja ni... tror ni inte att dannefan vägra gå upp på lucia :()så jag sov väl jag med... fan! :) det här med skype verkar skit bra!! vi får titta upp det<! :) här hemma är det snö snö snö..faktiskt mysigt :) vi spar undan pengar så mkt vi kan iallafall för att ev kunna åka till er i slutet av februari.. då JÄVLAR är det ni som masar era arselen ner till oss och där med basta!! erik, du måste ju inviga mig och danne i changkulturen nu ju :) jäkla fyllo.. hehe vi älskar er! och när vi pratade sist så hörde hela kupolen det med! sola inge mer nu ronny.. det är nog bäst du ligger i skuggan resten av tiden annars får du väl 6:e gradens brännskada.. hoj på er! puss

2009-12-18 @ 09:12:23
Postat av: Mammis

Hej ni måste ringa mig snarast, det gäller nån räkning!

2009-12-18 @ 09:55:24
Postat av: m

Det går inte att ringa nummret jag fick av er! Kram

2009-12-18 @ 09:56:24
Postat av: vada for rakning????

ring igen vi var pa vag till oh lipe da, har inga pengar dar nu... finns ingen atm..pussvad var det for fel da??

2009-12-18 @ 12:21:13
Postat av: Bettan och pappa

Fräna tatueringar,men spara dom stora tills ni

kommit hem !Nu är det snart jul så nu ska farsan

springa runt med dammsugare,skurhink och dammtrasa!

Själv ska jag förbereda lite julmat,äta praliner

och måla naglarna!!??Julafton blir annorlunda i år

då ni två saknas och vi får längta efter er !Kan

tro att ni får en härlig och kul jul i alla fall!

2009-12-19 @ 11:49:44
Postat av: Therese

Men Ronny, jag sa ju åt dig att hålla dig borta från nätet ;)

Nejda, de e ju jättekul att du bloggar så att man har lite koll på er. Men bespar mig gärna dina och Eriks magproblem!!!!!!!!!!!!!!

Inatt har det varit -37 i Särna! Trevlit. Ni verkar ju ha det något varmare ;)

Och snälla gör inga mer tatueringar i Thailand. Man vet aldrig, det kan bli snett och stavfel! =)

Ta hand om er!

KRAM!!

2009-12-19 @ 12:13:53
URL: http://ourlifesofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0