Railay beach

Vafan det var ju 2 dagar sen vi skrev, vi har ju for fan semester sivan! Kan inte sitta och glo pa datan hela dagarna nar man kan vara ute i varmen!

Igar kom vi till railay beach efter en forvanansvard kort resa, det vart bade buss och bat.
Det hande inte sa mkt igar, vi var ner till stranden och tittade pa solnedgangen, at god mat och somnade fore kl 9.

Idag daremot har vi varit pa aventyr, vi har besokt fyra oar i krabi, poda, chicken, tup och pranangcavebeach.
Maste bara fa beratta nar vi var framme vid chicken island, vi satt ratt sa langt fram i baten men iaf nar vi sag sjalva kyckligen sa vart folk helt tokiga och skulle knappa kort hit och dit! Kineser med stora kamera stativ..
Aja det var inte det som var de roliga men jag kunde inte formulera mig idag, far skylla pa varmen..

Imorgon blir det ytterligare en utflykt men da med speed boat runt fler kanda oar.. phiphi,mayabay med flera.


Fred och Danne vi uppfattade det att ni skullle forsoka komma i feb, men da ar vi pa andra sidan men vi far val prata hur vi gor nar ni val ar har.. for vi tanker ALDRIG aka busshelvete till phuket igen!!
Bara vi inte ar i vietnam da!

Jarmo jag dricker inte singha har nere utan det ar CHANG som galler!! men jag tanker pa dig vid varje klunk ;)


Vi akte forbi fantasy grejset nar vi skulle aka till "min" bar, foresten den resan vart inte lyckad, haha! Inte hemresan sager ronja, maste ha varit nagon som hallt i nagot i mina drinkar for jag vart aprak! Desvarre var det bara jag och Ronja dar.....

Nu ska vi ga och ata!

Puss och kram allihopa!

Om brorsan eller jenny laser bloggen sa kan ni val halsa till lilla mamma att vi lever och mar bra


Kommentarer
Postat av: Mammis

Hi Hi va roligt att läsa! Ja jag vet att ni har semester, men det är så roligt att gå in och se om ni skrivit något. Ser ut som ni hinner med både det ena och det andra. Men Erik ta det lungt med changen. Kram Kram

2009-12-10 @ 14:04:20
Postat av: Mandy - En Masjävel

åå låter som att ni har det hur bra som hälst men bilder för skjutton bilder!!

2009-12-10 @ 23:22:24
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Jessi

Har fanken glömt att ni hade blogg!!=)

Antar att ni har dte toppen! Väntar på bilder!

Ser till att vinna på triss eller nåt kommer vi=)

eller bjuder ni?=) Ronny du kan väl extraknäcka i en Ping Pong show så kan du skicka hem lite cash till mig=)

Njut nu så hoppas vi på bilder! kram

2009-12-11 @ 09:39:26
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: Jenny å Charlie

Klart vi talar om för Kerstin. Hon frågade igår om vi hört nåt från er.. Stackarn, hon vet ju inget eftersom hon ej har nån dator.

sa att hon fick komma hit å läsa det ni skrivit iaf:)

Ha de bra!!

Kram från oss!

2009-12-12 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0