Memento Vivere ERIK...

Hola Vanner och familjer!

Det har hant mycket pa sistonde...
Vi har anlant till ett stekande koh lanta iaf, har varit har i 3 dagar nu...
Vi har hyrt moppe och kort runt hela on hur fint som hellst,sanna viewpoints!!!
Gjort allt som var vaccinationstant sa vi inte skulle :)
Men skont har vi de,underbart!
Bilderna far ni da vanta pa,highspeed my hell,maste vara highspeed fran borjan av nittiotalet! Tagit oss nastan en timme att ladda upp 4 kort sa det ar var ni kommer fa tillsvidare,tankte vi skulle lagga upp pa fejan men dar gick det ju annu segare!!!!

Pa fredag aker vi till lilla on kho lipe och ska mysa,tydligen en riktig soft o,som koh lanta var for typ 5 ar sen,sa dar ar de verkligen low speed internet kan jag tanka mig!

Erik har hunnit haft bade skitsjuka och motsatta effekten,i forrgar vakna jag mitt i natten av en ylande erik fran toan,jag bad han ta 2 dimor sa skulle de bli battre...trodde jag...dagen efter hade han skitont i magen,dagen darpa oxa,kunde inte ens slappa en fis :) sa igar kvall fick vi ta moppen till narmaste pharmacy for att ge erik laxerande tabletter ist :) Nu mar han bra!! 

Storknar i varmen maste ga till poolen....







Swing it magistern swing it!!!

puss pa er

Kommentarer
Postat av: Mammis

Men va fanken har ni tatuerat er? Vad betyder din Ronja och Eriks ser det ut som det står USA. Ja ni kan ni! Saknar er så mycket helst nu när julen närmar sig. Kram Kram

2009-12-16 @ 10:28:02
Postat av: Oss

Ja det vart ju sa:) ROnjas betyder Glom inte bort att leva och pa min star det Erik pa thai. Saknar er ocksa men vi vill tyvarr inte aka hem:)

2009-12-16 @ 12:25:51
Postat av: Mammis

Har kollat din Erik och den betyder `Hatar Thailand`. Men hur går det då man får ju inte bada på en vecka och sola med tatueringen. Var försiktiga och smörj den noga. Kramisar

2009-12-16 @ 15:37:17
Postat av: Jenny å Charlie

Usch va jag är avundsjuk på er.. Nästan så att jag är arg på er för att ni är där och vi är här i tre decci snö sur sur ;)

Ni ser ut att ha det underbart, här är det snart jul och det blir tomt utan er..

Ha det så gott!

Kram Jenny, Charlie och Tildis.

2009-12-16 @ 21:32:50
Postat av: fredd o danne

men fy fan jag tror vi dör här hemma! ni har tattu er!! :) vilka bilder!!! vi vill så gärna komma ner.. danne är så avis att haan nästan inte vill titta bloggen :) var så roligt att höra din röst ronny idag.. =) vi älskar er!! puss

2009-12-16 @ 23:06:19
Postat av: Mandy - En Masjävel

oj aj gud ina inflamerade tatooos nu" men va fin din va rónja!! :D jobbigt med ont i magen erik.. känner igen mig...



nej nu ska jag nog sova jag... JULLOV I MORN! :D wooohoo!

2009-12-18 @ 02:16:46
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Bettan och pappa

Härliga bilder !Ni ser ut att ha det helmysigt !

Här är det svinkallt !!!Vill inte gå ut idag !

Var rädda om er !

2009-12-19 @ 11:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0