Koh Lipe!!

Koh Lipe, vilken underbar plats!!!
Har vill vi stanna hela resan ut! Sa mysigt och fint!!!! Lugnt och skont och riktigt turkost vatten!! Underbar o!
Imorgon aker vi till Lankawi for att fira jul,en malaysisk jul :) blir det!

Har pa on hander de inte sa mycket,mest lata dagar i solen och en a annan chang!!
Avlsappnat och skont helt enkelt....
Hit skulle ni komma fred??!!
Jag har antligen hittat ett stalle som serverar RIKTIGT kaffe och sa ska vi aka harifran imorgon....typiskt
HA de gott allihopa och ha en riktig god jul om vi inte hinner skriva nagot mer....

Tack for oss pa en stund!












Kommentarer
Postat av: Mammis

Åhhh vilka fina bilder! God Jul och Gott Nytt År på er. Kommer att sakna er på Jul ja hela tiden naturligtvis. Kram Kram

2009-12-20 @ 12:23:34
Postat av: Bettan och pappa

Har full förståelse för att ni vill stanna !Det här

måste vara semestrarnas Rolls roy.Avundsjuka är vi

bara så ni vet.Fina kort !Ha en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR !

Många julkramar från oss !

2009-12-20 @ 14:11:12
Postat av: fredd o danne och mamma, martin, jöran erika :)

guuuuuud va fint!! dit skulle vi vilja åka!! :( igår var det fest här hemma och danne var aprak, blottade sig för hela örjansgården :) hehe vi saknar er! god jul! pussss

2009-12-20 @ 16:17:43
Postat av: Mandy - En Masjävel

va mysiga bilder! Jag sätter mig och gör en header åt er nu om ni vill så ge mig inloggningeuppgifer på ett mail på face så slänger jag dit den :D om ni vill :D! ???



fan va jag blir avundsjuk jag blir!!!

2009-12-22 @ 10:45:31
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0