Kamala Beach,next stop!

Nu har jag tagit reda pa var bobs bar ligger da eriks research gick sadar...
Sa om nan timme ta vi en tuktuk och aker till Kamala beach for en kvall!!Dricker bnagra chang och myser!!
Jo mamma tiden riner ut nar man sitter vid en dator,hade 20 min pa oss, de var 1 minut kvar nar vi skrev inlagget annnars hade de det inte blivit publicerat!
Idag har vi atit en underbar frukost pa hotellet,erik fick sin javla omelett till slut! Det basta ar val att han far det tva dagar till innan vi aker till Krabi..Sa han blir lite nojd nu nar humoret borjar satta in,han tog sista snusen i morse!!!!!
Dessvarre finns det tydligen att kopa har,inte sa farligt dyrt heller om man jamfor med hemma,kostar 60kr for en dosa ettan!
Det som ar lite trakigt med detta stalle,mycket svenskt,kan kopa svensk mat ahlgresbilar,djungelvral,olw chips och snus!

Idag har vi endast slappat och skuggsolat,vi verka va bra pa det,sa radda att branna oss nu nar vi upptackt att vi endast har solskyddsfaktor 30 som hogst med oss,miss i planeringen :)
Me de gar igen nod pa oss vi har ju bara 3 manader och 1,5 vecka kvar :)

Igar var det nagon som visslade pa oss men de ar sa vanligt sa vi brydde oss inte,sen en sekund senare ropade nagon RONJA!!! jag vande mig om och dar satt bosse pa en bar och drack smirnoff,bosse,var alltiallo pa coop,var alskade bosse!!!Kul hoppas vi ser ha igen innan vi aker sa vi kan ata en middag ihop!!!

Nu ska vi ta oss en bit mat och sen fortsatta mot bobs bar!!!

JA kom mamma och fred och danne oxa!!!!!!
Sag kortet mamma de ser ut att trivas,hoppas jag???!!! forutom mongobrickan,HERREGUD!!!

Pussar fran oss

ps.hittar inge dator dar vi kan stoppa in minneskortet fran kameran sa bilder kommer!!!


Kommentarer
Postat av: Å-B

Va bra att det finns olw-chips då kan ju Siv åka dit också Kram

2009-12-07 @ 12:44:29
Postat av: tony

hej på er thailands torskar!!!hoppas ni har det bra där nere.jarmo ta det lungt med singan och changenjorma blir sugen å en kall en hade kram tony

2009-12-07 @ 13:10:59
Postat av: fredd o danne

yo hooooos!

Ja, jag vet inte om ni fick mitt sms men jag och danne har bestämt att vi åker i slutet av februari till thailand om vi får tag på en resa då.. Hur passar det er då?? var är ni då! =) Vi älskar er och saknar er redan massor!! puss puss

2009-12-07 @ 17:51:47
Postat av: Mandy - En Masjävel

åå jag vill med resa! hoppas den långa busswresan ite varit allt för jobbig! Sola och bada åt mig! :D



Pöss

2009-12-08 @ 09:31:48
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Mammsi

Hej mina barn ett tips från en arbetsakamrat på jobbet: högt upp mot kamala beach ska det finnas en show som heter Phuket fantasy show som var helt fantastisk. Kram Kram Saknar er!

2009-12-08 @ 23:00:37
Postat av: Anonym

Nej nu är det för långt mellan skrivandet tycker jag! Vill veta vad ni har för er. Kram

2009-12-09 @ 18:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0