Gott nytt ar!

Verkar som ni har det kallt dar hemma, vi har val 35-40 grader varmt VARJE dag! :)
Idag ar det alltsa nyarsafton och den blir val inte direkt som man brukar fira den...
Vi ska iaf forsoka halla oss vakna till tolv slaget trots tidig resa imorgon. Da bar det av till kho samui, vi ska aka lokalbuss och har ingen aning om hur det funkar men fram kommer vi nog..
Vi hade tankt ga ut och ata en god middag och jag ska dricka nagra chang sjalv eftersom ronja ar kass i kistan, igen..

Hoppas ni far en trevlig nyarsafton utan oss men det far ni val!? varre med oss som far fira utan er!!
God fortsattning pa det nya aret sa hors vi nar vi kommit fram till kho samui!

ps hur gar det med rokningen sivan? och hur kallt har ni det jenny?:)

nu lyckades jag gora nagot med texten som jag inte kan atgarda! blev lite stort men nu slipper ni kanske anvanda glasogon:)

KRAMAR R&E


Kommentarer
Postat av: R&E

for er vart det tydligen tvart om mot hur vi sag det men nu far ni val anvanda lasglasogonen iaf:)

2009-12-31 @ 10:43:05
Postat av: Farsan och Bettan

Ääääntligen fick jag användning för mitt förstoringsglas,myrkryp till text !!!

Ha ett riktigt trevligt o mysigt nyårsfirande !

Gott Nytt År !

2009-12-31 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0